Θανάσης Αλευράς: «Κουβαλάω τα Γιάννενα μαζί μου, κυρίως τη μελαγχολία της πόλης» (videos)
Διαφήμιση - Advertisement
Διαφήμιση - Advertisement
Η εκπομπή «Πάμε μια βόλτα;» φιλοξένησε την Κυριακή (31/5) τον Θανάση Αλευρά. Η διαδρομή ξεκίνησε από τα Ιωάννινα, με τον γνωστό ηθοποιό να εξομολογείται στη Νίκη Λυμπεράκη:
«Στα Γιάννενα βρέχει μια μέρα και όλο τον χρόνο. Στα Γιάννενα είναι η επαφή με την ομορφιά της φύσης. Εμένα τα μάτια μου έχουν πράσινο και νερά.
Φυσικά κουβαλάω τα Γιάννενα μαζί μου. Κουβαλάω κυρίως τη μελαγχολία της πόλης. Η Ήπειρος έχει ένα αγέρωχο και λυπημένο πράγμα, έναν δωρικό πόνο, κάτι Αγγελοπουλικό. Όταν κλείνουν τα φώτα είμαι πιο εσωστρεφής. Στις περισσότερες περιπτώσεις έτσι είμαι...
Την επιτυχία τη χαίρομαι τα τελευταία χρόνια, μετά από ψυχανάλυση και σκέψεις και κουβέντες. Παλαιότερα νομίζω ότι είχα ένα σύστημα πεποιθήσεων χαμηλής αυτοεκτίμησης και έμενα στην αγωνία του αν θα τα καταφέρω και αυτή τη φορά. Και όταν τα κατάφερνα, αντί να το χαρώ, έκανα ένα "ουφ, πάει κι αυτό, τη γλίτωσα"».
