Breaking News

Άριελ Κωνσταντινίδη: «Όταν ήμουν μικρή είχα μπερδεμένο στο κεφάλι μου το κακοποιητικό σύστημα ως κανονικό σύστημα» (video)

Διαφήμιση - Advertisement
Διαφήμιση - Advertisement
Συνέντευξη στην κάμερα του Breakfast@Star παραχώρησε η Άριελ Κωνσταντινίδη, η οποία είχε γίνει μαμά για τρίτη φορά τον Αύγουστο του 2025. Η γνωστή ηθοποιός δήλωσε, μεταξύ άλλων:

«Σίγουρα ήταν μια χρονιά με πάρα πολλές προκλήσεις και δοκιμάστηκαν οι αντοχές μου. Όμως θα πω ότι είμαι πάρα πολύ καλά. Η κόρη μου είναι ένα πολύ ήσυχο μωρό και μου μαθαίνει πολλά πράγματα που με εντυπωσιάζουν. Σίγουρα τα αγόρια μου ταράχτηκαν εσωτερικά πολύ, αλλά αυτό που εξωτερίκευαν ήταν η χαρά.

Ως μονογονέας, είναι δύσκολο να μεγαλώνεις τρία παιδιά. Δεν με τρομάζει το πέρασμα του χρόνου, με τρομάζει όταν σκέφτομαι αν θα προλάβω να γίνω γιαγιά.

Στον χώρο της τηλεόρασης μπήκα μόνη μου, από την ανάγκη μου για να έχω μια παρέα. Απλώς της μητέρας μου ήταν η σκέψη "δεν θα μας ξεφτιλίσεις, θα πας και θα είσαι πρώτη". Αυτό ήταν πολύ αγχωτικό για μένα, που ήμουν τότε μικρό κoρίτσι. Γι' αυτό και έχω γίνει πολύ ανθεκτική και μπορώ και επιβιώνω σε όλα τα χαώδη συστήματα. Βρίσκω την τρύπα να ανασαίνω...


Όταν ήμουν μικρή είχα πολύ μπερδεμένο στο κεφάλι μου το κακοποιητικό σύστημα ως κανονικό σύστημα. Αυτό θέλει πολλά χρόνια ψυχοθεραπείας και εμβάθυνσης για να το βγάλεις».