Δημήτρης Σκαρμούτσος: «Είχα πιάσει πάτο και έμεινα άστεγος για δύο μήνες» (videos)
Διαφήμιση - Advertisement
Διαφήμιση - Advertisement
Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος ήταν καλεσμένος στο Buongiorno την Τετάρτη (24/6). Ο γνωστός σεφ εξομολογήθηκε, μεταξύ άλλων, στη Φαίη Σκορδά:
«Πέτυχα πολύ περισσότερο από αυτό που περίμεναν όλοι οι άλλοι να πετύχω. Δεν πετυχαίνεις ποτέ, σε όλους τους ανθρώπους υπάρχει μια ματαιοδοξία. Οπότε αυτή η ματαιοδοξία δεν σε αφήνει να θεωρείς τον εαυτό σου πετυχημένο, γιατί θέλεις να κάνεις συνεχώς και άλλα. Άρα θέλω να πω στον εαυτό μου ότι έκανα πολύ περισσότερα από αυτά που μου έλεγαν όλοι ότι έκανα, αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου ποτέ πετυχημένο. Θεωρώ ότι έχω και άλλα πράγματα που μπορώ να κάνω ή να κατακτήσω.
Μέχρι την ηλικία των 30 είχα πιάσει πάτο, έχασα την πίστη στον εαυτό μου. Έπιασα πάτο, έχασα τους πάντες και ήμουν μόνος μου. Έδιωξα τους πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα, έφυγαν και καλά έκαναν που έφυγαν. Έχασα την οικογένεια μου, δεν ήταν κανένας δίπλα μου και έπιασα τον πάτο μου...
Είχα μείνει και άστεγος για σχεδόν δύο μήνες, συν όλων των άλλων και δεν είχα πού και τι να κάνω. Βρήκα τελείως κλειστές πόρτες αλλά αυτό ήταν πάρα πολύ λυτρωτικό, γιατί κατάλαβα ότι έπρεπε να χτίσω πάλι από την αρχή μόνος μου, με τον σωστό πλέον τρόπο».
