Γενέθλια στο νοσοκομείο για τη Μάρω Κοντού - H κατάσταση της υγείας της (video)
Διαφήμιση - Advertisement
Διαφήμιση - Advertisement
Στο νοσοκομείο «Αττικόν», όπου νοσηλεύεται, γιόρτασε τα γενέθλιά της η αγαπημένη ηθοποιός Μάρω Κοντού.
Η Μάρω Κοντού νοσηλεύεται στο «Αττικόν» από τις 15 Ιουνίου. Οι αρχικές πληροφορίες έκαναν λόγο για πνευμονολογικό πρόβλημα, ωστόσο αργότερα η αγαπημένη ηθοποιός διευκρίνισε ότι τραυματίστηκε, μετά από ένα ατύχημα που είχε στο σπίτι της. Όπως είπε, γλίστρησε και έπεσε, με αποτέλεσμα να υποστεί κάκωση στο αριστερό ισχίο, καθώς και κάταγμα σε πλευρό κοντά στον πνεύμονα.
Η Μάρω Κοντού νοσηλεύεται για 8η μέρα στο «Αττικόν». Χθες (21/6) γιόρτασε τα 92α γενέθλιά της στο νοσοκομείο, κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες.
Η δημοσιογράφος Ελισάβετ Οικονόμου ανέφερε τη Δευτέρα (22/6) στον αέρα της εκπομπής «Super Κατερίνα»:
«Νοσηλεύεται στην Καρδιολογική Κλινική του νοσοκομείου. Η αποκατάστασή της θέλει χρόνο. Οι γιατροί μας λένε ότι η κατάστασή της είναι σταθερή. Η ίδια είπε ότι είχε μία πτώση μέσα στο σπίτι της, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο αριστερό της ισχίο. Ωστόσο υπάρχουν και κάποια άλλα προβλήματα».
