Μάρκος Σεφερλής: Η εξομολόγηση για την απώλεια του πατέρα του - «Δεν χάνω το χιούμορ μου, ακόμα και σε δύσκολες στιγμές» (video)
Διαφήμιση - Advertisement
Διαφήμιση - Advertisement
Ο Μάρκος Σεφερλής ήταν καλεσμένος στην «Χαμογέλα και Πάλι», με αφορμή τη νέα του επιθεώρηση «ΓΕΛΑΣ» στο Δελφινάριο. Ο δημοφιλής κωμικός είπε, μεταξύ άλλων, στη Σίσσυ Χρηστίδου και τους συνεργάτες της:
«Δεν έχει γκρινιάξει ποτέ κανένας πολιτικός για τις παραστάσεις μου, παρά μόνο χιουμοριστικά η Ματίνα Παγώνη, η οποία μου είπε ότι δεν φορούσα το ίδιο πέδιλο...
Δεν χάνω το χιούμορ μου, ακόμα και σε δύσκολες στιγμές, αντιδρώ έτσι. Όταν έχασα τον πατέρα μου, θυμάμαι ότι ήμουν καλεσμένος στον Γρηγόρη. Τότε είχε κάνει ο Ρουβάς το "Shake it" και κάποια στιγμή σηκωνόμαστε με τη Σοφία Βογιατζάκη να το χορέψουμε.
Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε να πάω γρήγορα στο νοσοκομείο, γιατί ο πατέρας μου δεν ήταν καλά. Πάω στο νοσοκομείο, με το που έφτασα, πέθανε. Με παίρνει τηλέφωνο από την εκπομπή ο Μανώλης Σκοπελίτης να με ρωτήσει τι έγινε.
Και του λέω... "Είχε πει κάτι ο πατέρας μου που δεν το ήξερα... να δω τον γιο μου να χορεύει με τη Σοφία Βογιατζάκη το Shake it κι ας πεθάνω". Εκείνη τη στιγμή, έτσι αντέδρασα. Δεν μπορούσα να το διαχειριστώ αλλιώς. Όχι ότι μετά δεν έκλαψα, δεν λυπήθηκα, αλλά η πρώτη μου αντίδραση ήταν αυτή».
