Ρένια Λουιζίδου: «Βγήκα πολύ μικρή σ' αυτή τη δουλειά, αισθάνομαι ότι έχω μεγαλώσει μπροστά στα μάτια των τηλεθεατών» (video)
Διαφήμιση - Advertisement
Διαφήμιση - Advertisement
Η Ρένια Λουιζίδου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Καλημέρα είπαμε;», με αφορμή την περιοδεία της παράστασης «Seχy Laundry», στην οποία πρωταγωνιστεί με τον Σπύρο Παπαδόπουλο. Η γνωστή ηθοποιός εξομολογήθηκε, μεταξύ άλλων:
«Είναι δύσκολο σήμερα να είσαι γυναίκα που έχει περάσει τα 50. Είναι μία εποχή που επικεντρώνεται στην εικόνα.
Λέω πάντα την ηλικία μου, γιατί βγήκα πολύ μικρή σε αυτή τη δουλειά και αισθάνομαι ότι έχω μεγαλώσει μπροστά στα μάτια των τηλεθεατών. Ποιον να κοροϊδέψω; Να κρύψω τι και από ποιον; Είναι απλά μαθηματικά.
Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα εσωτερικά, σε σχέση με όταν ήμουν νεότερη. Είμαι πιο γαλήνια και ήρεμη μέσα μου. Νομίζω ότι είμαι πολύ κλειστός άνθρωπος και εσωστρεφής, αλλά έχω βρει τον τρόπο να διαχειρίζομαι επικοινωνιακά τα πράγματα γιατί αυτό απαιτεί η δουλειά μου.
Αρχικά είχα τεράστιο θέμα με την έκθεση στο θέατρο. Πέρασαν χρόνια για να καταλάβω γιατί θέλω να κάνω τόσο πολύ κάτι που με βασανίζει. Εάν δεν ήταν ο Γιάννης Μπέζος στην πρώτη μου παράσταση να με στηρίξει, ίσως να μην τα κατάφερνα. Όταν βλέπω το όνομά μου γραμμένο, με πιάνει ταραχή, λέω... Παναγία μου, τι θα γράφει δίπλα;...
Στη σειρά "Οι Απαράδεκτοι" κάναμε τρομερή πλάκα, διασκεδάζαμε, γελάγαμε... Εκείνη την εποχή δεν είχαμε μετρήσεις τηλεθέασης, καταλαβαίναμε την επιτυχία από την αναγνώριση του κόσμου στον δρόμο. Το "αστροπελέκι" προέκυψε αυθόρμητα, ήταν μια ατάκα της στιγμής από τον Γιάννη Μπέζο. Την εποχή που ήμουν στην εκπομπή "Έχουμε και λέμε" της ΕΡΤ, φοβόμουν μην πω καμιά βλακεία στον αέρα».
