Breaking News

Βαλέρια Κουρούπη: «Είπα πολλά όχι για να είμαι κοντά στο παιδί μου» (video)

Διαφήμιση - Advertisement
Διαφήμιση - Advertisement
Η Βαλέρια Κουρούπη ήταν καλεσμένη την Παρασκευή (26/6) στο Buongiorno, όπου μίλησε - μεταξύ άλλων - για τον γιο της, που απέκτησε με τον πρώην σύζυγό της, Νίκο Ξύδη. Η γνωστή ηθοποιός είπε στη Φαίη Σκορδά:

«Ο γιος μου είναι 22 ετών, τώρα τελειώνει την πτυχιακή του στη σχολή του. Είναι 22, βγαίνουν τα νούμερα, ξεγελάει η εξωτερική μου εμφάνιση. Είναι το DNA του μπαμπά μου, μου το κληροδότησε γενναιόδωρα.

Τώρα που πέρασαν τα χρόνια και βλέπω τα πράγματα πιο καθαρά, θεωρώ πως έχω κάνει πολύ καλή δουλειά σε ό,τι αφορά το μεγάλωμα του γιου μου, μου το "δίνω" αυτό. Ήμουν πολύ "εκεί" και χρονικά και ποιοτικά. Το έβαλα προτεραιότητα και άφησα πράγματα για να είμαι κοντά στο παιδί μου. Είπα πολλά "όχι" για να έχω χρόνο με το παιδί μου.

Ήταν προτεραιότητα, χωρίς όμως να έχω αυτό το κόλλημα το ελληνικό, της μαμάς με τον γιο που δεν κάνει βήμα ο ένας χωρίς τον άλλον. Φρόντισα και τον μεγάλωσα σαν έναν πολύ αυτόνομο άνθρωπο και το καμαρώνω αυτό στον γιο μου. Τον μεγάλωσα με όρια δικά μου - πάντα πίστευα στα όρια -, αλλά πήγαινα και με το ένστικτο...


Ήμουν νέα και με οδήγησε πολύ ο χαρακτήρας του, θεωρώ ότι ήμουν πολύ τυχερή που ήρθε αυτό το παιδί στη ζωή μου. Πιστεύω πολύ στο φως και στη διαφορετική ποιότητα που φέρνει κάθε παιδί».